موج جدید حملات موشکی حزب الله لبنان علیه دشمن صهیونیستی

فرماندهی مقاومت اسلامی لبنان از انجام ۲۰ عملیات علیه پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی و محل تجمعات نظامیان این رژیم خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری حزب الله، فرماندهی مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی و شهرهای اشغالی سرزمین فلسطین را با موشک‌ و راکت هدف قرار داده است.

در این پیوند، پایگاه خبری عربی پست از اصابت یک موشک شلیک شده از سوی لبنان به ساختمانی در منطقه صنعتی کریات بیالیک در شهر بندری حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

شبکه الجزیره قطر نیز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو صهیونیست بر اثر اصابت موشک ضد تانک در شهرک «یارئون» در الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین زخمی شدند.

در عین حال شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک کارگر خارجی بر اثر اصابت موشک به شهرک صهیونیست نشین «یارئون» خبر داد.

این شبکه رژیم صهیونیستی همچنین از اصابت یک فروند موشک به یک پایگاه نظامی این رژیم در ریخس رمیم در جلیل خبر داد.

شبکه الجزیره قطر به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۲۰ فروند موشک از سوی لبنان به سوی شهر بندی حیفا در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس